Tänk vad lite sol kan pigga upp :)

Man blir så glad och man får ny energi när solen tittar fram.
Fast idag har jag strykt upp all tvätten och handlat mat. Efter det ringde jag till syrran och pratade med henne, var ju ett tag sen sist nu faktiskt.
Ikväll blir det fisk i ugn, kokt potatis och ärtor. Ja, man måste ju äta lite fisk med.
Nu är jag halvvägs i graviditeten det känns ju inte klokt egentligen....hjäääälp :)
Det kommer vara så mycket jädrans grejer som händer framöver så man kommer bli helt uppspelt.
Nu ska den vara ungefär 20cm och väga 300 gram...och den kan suga på tummen :)
Det är vad den gör hela dagarna ha ha...förutom på kvällen när jag sitter still eller har lagt mig i sängen då börjar den leka där inne...jag känner att den inte är still :)
Men ännu är det som bubblor som nuddar huden så man känner det lite...

Bjuder på lite bilder från när vi var i Cypern 2007 där vi även förlovade oss :)

Man kanske skulle köpt de där hattarna...rackarns ha ha...


Det magiska ögonblicket ;)



Var tvungen att "party party" lite med...Här Adde & Glenn. Snyyyyyggt


Här sitter vi och äter lite med...Standardkort antar jag.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åhhh vilka mysiga bilder:) ni är så söta tillsammans. SOL SOL underbara sol. Humöret blir på topp och man känner sig äntligen som människa igen:) Vad har ni för planer för sommaren annars? När har glenn semester och när är bebis beräknad? Jag är ledig v 26, 27 ,28,29,30, 31 så jag kommer ner mot småland där nån gång. Vore kul om vi kunde boka in något kanske:)



pUSS O KRAM

2009-03-19 @ 18:19:52
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Martina

Snygga hattar! :D VARFÖR köpte ni inte dom? ^^ Det var kul med snackisen igår! :D Låg i soffan efter det och kollade på film ("Notting Hill") tills Johan kom hem och la sig och tittade på den tillsammans med mig. Stackars ajohan var helt febrig och sjuk... :( Ändå gick han och jobbade idag... Får se om han kommer hem tidigare än kl 17 idag... Envist folk. :) Själv är jag inte så duktig. Kom precis upp från sängen (SKÖNT!) :D FÅr se vart dagen barkar! Kram!

2009-03-20 @ 11:41:00
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0