Städa

Igår rensade jag akvariet...det blev bra...försökte undvika att suga in alla yngel  och det gick ju bra...har räknat att vi har ca 10 st yttepyttesmå...
Efter Glenn hade slutat körde vi upp till Tassar & Morrhår...tog med mig den tomma burken så vi skulle veta vilken mat det var vi skulle ha till fiskarna. Hittar den i hyllan och kollar priset...hade kvar min prislapp på min burk...där stod det 178:- och de hade prishöjt med nästan ETTHUNDRA KRONOR! Hallåååå...sa jag till försäljaren detta är ju inte klokt...han kollade på oss och funderade lite och sa att det måste vara felmärkt....(hrrrm...ja eller så hoppas ni på att folk ska handla utan att reagera på vad det kostar...eller har kostat innan)
Jaja, fiskarna måste ju ha mat. Men det blev lite billigare eftersom han blev lite förvirrad ha ha ha.
Idag tänkte jag att jag skulle ta mig i kragen och städa här hemma...det är dammigt och skitigt :(
Det är nog dax att sätta igång nu innan tiden tickar på...

Kommentarer
Postat av: Martina

Ha, ha, ha! Stackars försäljaren!! :D Inte hans fel att de höjt firrematen! ^_^' Jag hade också behövt städa, elelr åtminstone dammsuga, här hemma. Lilla kissen dammar ju ner ganska fort så det är tussar lite här o var redan en dag efter att man städat... Får se om jag gör nåt åt det eller om det blir en annan dag. :) Kram på dig!

2009-03-03 @ 15:04:24
URL: http://smalandstos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0