Spännande... :)

Det sprattlar i min mage...och det är ju inte vilket sprattel som helst ;)
Igår envisades jag med att Glenn skulle känna...han la sin hand...och sa att han inte kände ett skit....du ljuger bara...
Nää...vänta lite då...nu nu nu...känn...då kände han att det rörde sig där inne :)
Det känns som bubblor eller något...svårt att beskriva. Längtar tills den börjar sparka där inne nu :D
Det känns som en evighet innan vi ska till bm igen...det är 4 veckor tills dess! Man vill bara dit nuuuuu.
Ska strax hoppa in i duschen och unna mig en scrub på kroppen...och efter det en ansiktsmask...har fått elaka finnar i pannan! I övrigt har jag fin hud, men de stöööööör.
Cosmetic intresserad som jag är så kan jag rekommendera denna scruben & duschcremen från Biotherm, använd scrubhandskar och ta en klick utav duschcremen så du får upp ett lödder...ta sedan en klick av scruben och börja scubba i snälla cirkelrörelser. Priset för båda är ca 500:-

        

Kommentarer
Postat av: Martina

Din säljare där! :D Den där scruben fick jag av dig i julklapp om jag inte minns fel. :) Har inte hunnit prova den än dock. Tänkte köra en sandskrubb på öland i sommar igen. ;) (ha, ha, ha!! Kommer ihåg att du flippade ut förra sommaren när jag berättade om det. :D Retas ju bara! )

Blir också sugen på att komma hem o känna på sprattlet. :D jag överväger fortfarande hur jag ska göra... Kan inte bestämma mig... Resa eller inte resa..

Har börjat fundera på min blogg igen. FÅr se om jag hinner skriva nåt i den idag. Då får du lsäa den lika flitigt som jag läser din. :)

Har du inga nya bilder på magen? Du får inte glömma att jag inte är hemma och kan se förändringen lika ofta som de andra. :/

Kram på dig!

2009-03-09 @ 12:25:27
URL: http://smalandstos.blogspot.com
Postat av: Martina

Hej! Nu har jag skapat en ny blogg på blogg.se istället. Har kvar samma namn som min första blogg, så den nya (andra) bloggadressen är: smalandstos.blogg.se

Väl mött! :)

2009-03-09 @ 13:26:33
URL: http://smalandstos.blogspot.com
Postat av: Josefine

Tack för tipset, ska nog inskaffa de båda och testa =)

2009-03-10 @ 13:29:02
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/
Postat av: millan

hej syster! hade en blogg men skaffade en ny. så den kan du läsa nu om du vill ;) dock dåligt uppdaterad för tillfället :P http://papperstrumpeten.blogg.se/

2009-03-10 @ 13:36:55
URL: http://papperstrumpeten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0