Nyhetskväll

Ikväll ska jag på nyhetskväll för Lancome & Biotherm. Ska bli kul och se vad det är för nyheter som ska komma :)
Innan dess ska jag försöka göra lite nytta här hemma...måste handtvätta Glenns stickade tröjor (MORR) som absolut inte kan tvättas i maskin.
Snart april...får hoppas att det går lite fortare nu...såååå dryga månader feb & mars...helt dött.
Och den oron man haft i kroppen börjar släppa lite smått...innan man visste hur det här med ersättningen funkade och allt annat...jag blev helt snurrig av allting.
Dax att sätta på sig lite make-up så man ser lite vaken ut...

Kommentarer
Postat av: Martina

Suck, handtvätt. Brukar kolla på plaggen innan jag köper dem om det är handtvätt eller maskintvätt. Är ju värdelöst. :/ Vart nyhetskvälen nåt kul för övrigt då? :) Har ju provat din scrub från biotherm (har nog sagt det innan, men ,men..) och den var ju superskön! :D Händerna känns dock sönderslipade, men väldigt lena blev de. ha, ha, ha! :D Här hemma har inte hänt så mkt. Har precis suttit o ätit o kollat film (Top gun). :)

2009-03-23 @ 20:45:28
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0