Mys

Idag har Finn & Lena varit hos oss...vi kollade på Hockey och pratade lite.
Sen kom oxå mina föräldrar som hade vart nere på stan och handlat lite. Vi köpte lite fika och satt och myste lite. De tog lite kort och sådär oxå.
Nu har jag på "Singing Bee" usch skulle egentligen stänga av, för det programmet är så fruktansvärt töntigt...de fattar än en gång att de INTE behöver sjunga fint...BARA sätta texten...och sen behöver de ju faktiskt inte dansa hysteriskt till urusel musik...man kan ju bli skogstokig av att se det programmet, så kolla inte på det...det är min rekommendation.

Men ha nu en fortsatt bra kväll :)



Kommentarer
Postat av: millan

jo, det verkar som vi tre har fått störiga grannar. men det är bara att stå ut. nästa vecka ska jag jobba tre dagar. inte så mkt. fast jag jobbade helgen nu så är lite trött eftersom jag inte jobbat på länge pga halsbölden... kram

2009-03-15 @ 19:43:22
URL: http://papperstrumpeten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0