Morgonen började med tårar

Vaknade 06:30 av att jag låg och andades snabbt...usch jag hade drömt en mardröm om verkligen allt möjligt...men det värsta i drömmen var att jag hade förlorat bebisen i magen...Jag sa till Glenn att jag inte känner någonting i magen och den var helt platt...Glenn sa iskallt till mig i drömmen att: "Det fattar du väl själv, det finns ingenting kvar...inga armar inga ben" Efter detta vaknade jag...gick upp och kollade om Glenn var i soffan...men där var tomt...då hör jag en röst från dator-rummet..."älskling" Så går jag in och han undrar vad jag gör uppe så tidigt...sätter mig i hans knä och berättar att jag drömt hemskt. Och tårarna bara sprutar...sen går jag och lägger mig igen och somnar om efter 45 min typ...
Usch...dessa drömmar blandade med hormonerna i kroppen...ingen trevlig upplevelse...nog för att jag numera drömmer att jag blir våldtagen, otrohet, jagad m.m men detta tog fasen priset...usch :¨(
Nu ska jag hoppa in i duschen...sen ska jag på möte på ams (STOR mening...NOT) Efter det ska jag till Kicks och hämta lite papper och kolla läget med dom.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej på dig! Ingen kul dröm det där inte! Men det är också det enda det var också, en dröm. :) Har också haft såna drömmar då jag vaknat upp med ett ryck och undrat om det var dröm eller verklighet. Otäckt är det! :S

Hur gick det på arbetsförmedlingen då? :) Kram!

2009-03-27 @ 12:47:58
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0