Min älskling...

åååh vad jag älskar dig! :)
Idag gick vi både en runda på stan och fick ett ryck och åkte till Kosta Outlet...det var kul...kollade mest då det känns förvirrande att köpa ngt tajt nu...
Men köpte en tunika på GinaTricot...rymlig och fin :) I svart/vanilla.
Sen beställde vi barnvagn oxå...det blev en babytravel trehjulig om det var ngn som ville veta. Tycka vad ni tycka vill...den passar oss bra tycker vi :) Svart såklart då vi är fans av färgen svart eller ngt.
Får pigga upp med lite fina täcken sen ju.
jajajajajajjaja nog tjatat.

Nu ska vi iväg och handla mat om jag kan få upp älskling ur soffan...Vi ska göra potatisgratäng, kött, sallad.
Mumsfilibbaaaabsing eller ngt...det blir nog bra kanske.
haha det är inte så petigt...nä, jag bara skämtar....nej alltså jag vet inte vad jag flummar om nu...hela inlägget blev mest bara flummigt nu...så är det när man är gravid och en aning virrig ibland eller ngt....nej jag bara skämtar ha ha...
Har även galopperat fram med bilen idag...det gick i 150 knyck faktiskt sen tyckte jag att han skulle sakta ner lite va...men vi bara testade ju för att se hur loppan kan gå till förlossningen sen...det tar ju typ 10 minuter att gå dit med så vi kanske går dit haha...man måste ju testa ha ha...nej då...


Ha nu en bra kväll allesammans!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åhhh vilken mys dag:) är outleten bra i kosta???, jag har aldrig varit där.



Skönt att ha vagn fixat och klart:) Men jag vill bara fråga hur du resonerade kring att min ubbevagn va klumpig, den är ju minde än en babytravel:) Svart är bra det passar till allt. Vill se lite mag bilder oxå:) Ha en bra fortsatt kväll. Puss o kram

2009-03-14 @ 21:22:48
URL: http://finafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0