Ja men...

Kom ju på att jag inte har skrivit för idag...bara för gårdagen.
Har inte gjort så mkt idag faktiskt...lagt ut lite grejer på tradera looooove that place ;P och vart nere på stan en snabb runda...handlade bara lite mat.
Nu ikväll som alla andra kvällar så kollar vi alltid på halv åtta hos mig...
Och jag kan säga att jag blev riktigt förbannad på den B*tchen som gav 4 poäng till den man som enligt ALLA skulle ha vunnit...eftersom han verkligen gjorde en fulländad middag som var enligt alla som åt den; perfekt, det godaste de ätit osv osv...och hon gav 4 poäng för att hon ville vinna själv sa hon! Men hon kom lixom på delad sista plats! TUT I LUREN!!!!!!
Jag blev faktiskt riktigt irriterad på henne! Hoppas hon läser detta nu... ;D

I morgon är det fredag och då ska jag och Sarah på Vattengympa för gravida igen...fast nu var det en månad sen vi var där...blir väl lite jämnare framöver när man växt lite mer. Men man måste ju iaf sätta igång och engagera sig.
Är inget "tränaholic" har aldrig varit, men hälsan kommer i första hand! Och nu har jag ju faktiskt en till att tänka på ;)

Tänkte förresten köpa mig ett fotoalbum att sätta in alla framtida foton i....är det någon som har något bra förslag på någon bra internetsida där de säljer snygga och prisvärda? Helst sådana album där man klistrar in fotona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0