Helg-uppdatering

Igår träffade vi Dan, Minnie & Smilla. Och även Klas & Josefin. Vi satte oss på Aptit och åt lite, man blev proppmätt!
Smilla är så busig...hörde henne säga lite ord, det var kul :)
Handlade jättesköna underkläder på Lindex igår med...och ett par svarta tights i Lycra...underbara!
Idag så gick jag ner till Ginatricot och lämnade tillbaka 2 plagg som inte kändes rätt på mig. Ska vänta lite med att köpa kläder om jag inte hittar ngt som känns mycket användbart.
Glenn är på jobbet...han kommer hem om en halvtimma, då ska vi äta lite.
Sen är jag ju kattvakt denna helgen med åt Sara & André...så ska dit upp en veva sen och ge dom lite mat. På morgonen innan idag så var det nära att jag låste in den ena katten någonstans för den höll på att hoppa upp på mina ben OCH mina nya strumpbyxor...bara för att den var så glad. Jisses jag blev halvglad. Men de klarade sig! :)
Fick ett ryck igår...köpte typ 20 st salta och sura S var så sugen. Glenn hjälpte mig att äta en del ha ha.
Mår för övrigt oförskämt bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0