Här är babyn :)

Då har vi varit på Ultraljud...man var spänd och förväntansfull på samma gång...
Försökte ta med digitalkameran på bilderna som vi fick...
Det blev typ en bra bild...hjäääälp syrran, jag kan inte ta kort utan att blixten syns hela tiden känns det som.
Hmm....det jag dock inte blev så jättehappy av var att det blev framskjutet 10 dagar!! Innan var det beräknat 2 aug...och nu blev det 12 aug....ja den som väntar på ngt gott...men baby du vet att du är välkommen tidigare ;)
Allt såg bra ut iaf...och det är ju huvudsaken. Den rörde sig ganska livligt där inne och kickade och rörde på armar och ben.



Där ligger den bra... ;P

Kommentarer
Postat av: millan

åh, den lilla bebisen <3

2009-03-02 @ 13:25:10
Postat av: Martina

Hi, hi! är det en ny fotbollsspelare som ligger där inne? :) Jag får komma ner till småland och se mage och bild live istället. :D Tänkte försöka kolla hur det ser ut i påskveckan med lektioner, arbete, pengar och tid. Mycket att tänka på... :S Men hälsa på vill jag ju så gärna! ^^ Sitter och pluggar här vid en dator i skolan. Ska repa ikväll så jag får stanna kvar tills dess.. lite segt, men det får gå. :) Kram på dig!

2009-03-02 @ 17:00:58
URL: http://smalandstos.blogspot.com
Postat av: Nathalie

åhhh gud så mysigt. Kikade ni könet? jag tror att det blir en liten tösabit:) hihihi och som du sa den som väntar på något gott......väntar alltid för länge:) kram

2009-03-02 @ 17:44:03
URL: http://finafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0