Fredag den 13:e...

Ja, just det...det enda som hänt mig var en otrevlig köpare på tradera som skriver "SVAR NU TACK" som rubrik och i mailet: "Har betalat in pengarna...Mitt paket, tack."
Det var kort och konsist tänkte jag och kokade av ilska...fan säljer man något så gör man, inte kul när någon tror man är en skojare! *LOL* Hon betalade faktiskt för sent och då får man minsann vänta tills jag ska posta ngt mer, kan inte springa till den gula lådan varje dag.
Ja jisses det är kul nästan jämt...jag avslutade iaf med i mailet tillbaka att JAG skulle ha en trevlig helg iaf ;)

Nog med det nu :)

Snorig är man...och lite hostig fortf...tror inte kroppen är van vid att vara hemma såhär länge...brukar vara pigg som en nötskrika!
Ikväll ska jag träffa Frida...ut och äta...hon envisas med akropolis...men jag är inte riktigt sugen på det faktiskt...vi får se vad det blir av att.
Tänkte vi skulle kolla på en lägenhet i helgen med...på söder...men vi ska bara kolla alltså. De nybyggda...

Nej nu måste jag äta...är farligt hungrig nu!! Sen dusch och make-up!

Ha en JÄTTE TREVLIG HELG ALLA GODINGAR! För det tänker JAG ha *ASG*

Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas att du inte får dåligt omdöme i utvärderingen sen! (tradera alltså) ^^ hi, hi, hi! Surt när de ska tjata så... Har hittills inte stött på nån säljare som är nåt problem. Man får hoppas att det är seriösas säljare/köpare som man stöter på. :) Kram!

2009-03-14 @ 13:07:38
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0