aoooutsch

Satt i typ 2½ timme igår på en hård stol...aj aj aj fick ont i ryggen och hade redan ont i svanskotan...så i morgon kväll blir det ingen Nyhetskväll för Kanebo för min del :( Klarar inte av att sitta så länge tyvärr.
Tror det är foglossning...jaja...
I natt har det snöat här...så Glenn fick rycka ut och köra snö...men solen tittar fram idag iaf.
Här ska minsann inte snön ligga kvar!
Tänkte jag skulle köra upp till Cervera och lite andra butiker och kika senare idag...har presentkort som ska handlas upp.
Igår när jag gick och la mig började det röra sig vilt i magen...det blir bara hårdare och hårdare rörelser nu...ska det vara så livligt redan??? ha ha :)
Går in i V.21 på torsdag tror jag det är...måste höra med BM...blev lite osäker efter UL när datumet blev förskjutet...men det är vad jag fått via internet iaf.


Kommentarer
Postat av: Martina

Får använda scrubhandskar nästa gång då. :D Vill ju också känna bäbisen!! :( Men vi får hålla ut, kommer ju snart hem ändå. :) Längtar tills vi ses igen!

Usch, foglossning låter inte som nåt kul.. :S Har alltid fått för mig att det är så otäckt som det verkar. Är det det? Du skulle bett om en mjuk stol, du är ju gravid. ^^

Har det verkligen snöat SÅ mkt att ni måste ploga?? där ser man... o.O

2009-03-24 @ 16:51:03
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0