En lördag i mars

Nu har jag ätit frukost och ska snart hoppa in i duschen...vi ska åka och handla strumpbyxor till mig...kan inte ha ngt annat just nu känns det som.
Sen ska vi svänga förbi babyproffsen med...och kanske baby & kids...
Var ute och åt med Frida igår...sååå trevligt. Vi satt och babblade om hur mkt som helst i typ 4 timmar :)
Sa att vi måste träffas oftare...det har bra inte blivit så :( Men nu ska vi ta tag i det oxå.
Hon berättade att det inte hade blivit bättre på min före detta arbetsplats...och det kändes ju som en lättnad på sätt och vis...för då fattar man ju verkligen att man gjorde rätt i att lämna.
Är fortfarande förkyld...Glenn sa att jag lät som jag hade druckit whisky...
Ha en bra dag allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0