Det blir mexico i magen

Jag undrar om bebisen kommer älska taccos lika mycket som Glenn sen...han vill alltid äta Taccos...Men nu var det ett tag sen vi åt det...så strax ska jag börja göra i ordning det.
Bebisen kommer ut med hatt och marracas... allting, klart för taccos... ha ha en sak vi brukar skämta om ibland :)
Var nere på stan och handlade mina cremer fr Lancome...hade inte riktigt slut på dom ännu, men det var ju 20% på Åhléns och sen har jag ju p-rabatten med...gäller att passa på :)
Ingen gåva fick man i kassan....stolpskott...det kostar ju ingenting när man handlar för så mkt. Själv delar man ut till höger och vänster och kör med merförsäljning och hej och hå. Som kund tycker man det är jätteuppskattat!
Jag har produkter hemma så jag klarar mig ändå, men själva principen man stör sig på...sånt glömmer man inte när man har en kund.

    
                                                                                                                                                 Denna använder jag oxå, grymt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0