Det är väl lika bra att göra det :)

Jag blev utmanad av Nathalie (finafrun.blogg.se)

UTMANING

Fyra tv program jag brukar se:
Efterlyst
Halv åtta hos mig
Lyxfällan
2 and ½ men

Fyra saker jag gjorde i går:
Gick på en promenad
Handlade mat
Sara & André var här
*piiiiiip* :)


Fyra saker jag längtar till:
VÅR BEBIS!!!!!!!
Sommaren
Nytt boende
Handla alla bebis-grejer :P

Fyra saker som står på min önskelista
Hus/lägenhet
Fast anställning
Vinna en miljon :)
Att mina föräldrar flyttar till staden


Fyra saker jag avskyr: 
Finns mycket man kan reta sig på...men avsky...finns inget jag avskyr i mitt liv för tillfället.
Men om jag retar mig på ngt så är det isf:
Folk som inte kan köra bil riktigt utan kör som sniglar....rör på spelet...
Stressande människor som egentligen inte har ngt att stressa TILL
Otrevliga kassörskor (ursäkta att jag ger dig min lön)
EN VISS MOBILOPERATÖR som ska försöka sälja på mig abonnemang i mataffärn!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAAAAAAATAR!!!

Fyra saker jag tycker om att göra:
Ta en mjukglass en solig dag med någon jag gillar :P
Åka iväg och mysa
Gå på stan
Grilla och njuta en härlig dag


Fyra saker jag åt i går:
Frukost
Frukt
Skaldjurscrepes
2 äggmackor


Välj fyra personer som skall göra detta testet


Ewelina
Josefine
Martina
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0