Dagens Dag :)

Idag har jag fått jobba...Jippie :)
Det gick jättebra och det är så roligt att komma dit och träffa alla. Nu är älskling på Hockey, ska hämta honom sen...Undrar varför...han har väl hur många bilar som helst att välja på och ta sig hem i...ha ha ha...inte är det för han ska öla....jo så är det. Bäst att jag plockar upp honom sen ;)
Inte kollar ni på "Den rätta för Rosing" Ja j*vlar i baljan man kan ju inte sluta titta på det om man har börjat...är bara så nyfiken ibland det är det enda..det hade nog kunnat handla om vilken svensson som helst egentligen....som typ "Bonde söker fru" eller "Ensam mamma söker" Och det kollar man ju oxå på...hur kommer detta sig....ha ha...tror bara jag vill gotta mig i alla pinsamheter och höra skvaller... :) Tsss...
Ja just det...jag trodde ju att jag skulle få på mig mina byxor idag med utan problem...blev snopen...men tänk vad kvinnors grejer är bra till mycket mer än EN sak ;)



Kommentarer
Postat av: Nathalie

inte förra året men 07:) Helt underbart. Men vi hade ju kanon väder i maj förra året.

2009-03-18 @ 20:09:43
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Martina

Ha, ha, ha! Vi har bra grejer, eller hur? ;) Bra räddning där! SÅg att du hade ringt mig tidigare ikväll. Var på jobbet så telefonen var på ljudlös sen blev det lite sent. Åt middag direkt jag kom hem. Jag kan ringa dig imorrn istälelt om det går bra? :) Kram!

2009-03-18 @ 23:43:36
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0