Vecka 32

Det är där jag befinner mig just nu.

Barnet

De sparkar du känt tidigare är nu mer som knuffar eftersom barnet börjar bli för stort för att röra sig fritt i fostervätskan. Barnets lungor förbereder sig inför den riktiga andningen. Kroppens viktiga organ och nervsystem fininställs. Underhudsfettet som det varit magert med tidigare har nu vuxit till och barnet ökar snabbt i vikt. Nu utvecklar barnet förmågan att svettas.

Vikt 2 kg.


 
Och vad skulle passa bättre med några bilder nu då...
Glenn får fota ikväll. Så håll utkik under kvällen.
Tur man var ledig idag för jag har blivit förkyld och har ont i halsen...så har försökt kurera mig idag! Pigg snart igen förmodligen! Jobb i morgon 11-18.15 Innan dess BM för att mäta och kolla värden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0