Torsdag 18:e juni

Och jag bara sitter här och väntar på att Sarah ska ringa och säga att bebisen är ute nu...
Fick ett samtal igår på morgonen från okänt nummer, men hade min mobil på ljudlös eftersom jag var på föräldraträff. Attans.
Ring idag och säg att det hänt nu =D
Det regnar ute...och inte så lite heller...men det är ju tradition att det ska vara blött på midsommarhelgen. Hur skulle det se ut annars.
Vi ska vara ute i Sandsbro hos Jonas & Sara i morgon...det blir väl runt 20 pers typ...men det blir nog trevligt.

Idag ska mamma och syrran komma in till stan, tänkte kika efter något att ha på mig tills i morgon och kolla lite Rea på Hemtex, Indiska med tänkte jag.
Efter det ska jag följa med hem till päronen och sen kommer Glenn ut efter han slutat jobba.
Går in i vecka 33 idag med....Nice =D "Bara" 7 veckor kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0