Todeloo

Sitter här nu och ska försöka koncentrera mig på att skriva...hör fiskmåsarna skrika hela tiden...inte lite heller. De bråkar med allt och alla!
Har jobbat idag, gick bra...men jag ska nog inte lyfta så mkt som jag gör...men hur lätt är det att låta bli då!
Om en timme kommer ett par som vill kolla på vår lägenhet...tjaa, det får de väl då även om det ser FÖR tråkigt ut nu eftersom vi ställt lite grejer här och var som ska kastas/säljas innan flytt.
Måste hem till päronen i nästa vecka kanske och kolla läget vad jag har för kul i en del kartonger där med...*hehe* Sist hittade jag ju en "Klotterbok" men massa roligt kladd i...mycket skvaller...en del hade man glömt och en del kommer man så väl ihåg!
Men nu blir det väl att gå igenom mina gamla leksaker, böcker och annat som ligger och tar plats.

I morgon blir det tredje föräldraträffen...Glenn var inte så sugen ha ha..."ni ska ju ändå bara öva andning och avslappning" Jag har inte tid med det...
HO HO som att han kommer ha någon TID SEN DÅ? ;)

Kan meddela att köttfärslimpan blev jättegod...tyckte älskling oxå...han åt så fort så jag blev stressad av att höra honom äta...

Måste bilduppdatera nu...det är FÖR tråkigt med en blogg utan bilder. ELLER VAD SÄGER NI???? Ni är så tystlåtna ju.

Kommentarer
Postat av: millan

vi kan ju ta lite kort snart :) om du ville?

2009-06-09 @ 19:38:54
URL: http://papperstrumpeten.blogg.se/
Postat av: Martina

Mera bilder! :D Jag läser så gott jag kan och när jag hinner. De senaste veckorna har jag inte hunnit att läsa någonting annat förutom examensarbetet. :S Men nu är det inlämnat o klart! :D

2009-06-09 @ 21:11:57
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0