Nu blev de kväller...

och vad har jag gjort...vart allmänt hacon bacon...ont som f**n i magen...vart och gjort number two på toaletten två gånger idag...tog en alvedon...men den hjälpte INGENTING.
Min vetekudde ligger bakom vår hörnsoffa som jag inte når...och Glenn är på väg från Älmhult...
Nu kommer faktiskt allt haglandes...har haft 34 veckor utan minsta klagande...men nu känner jag faktiskt smärta.
Sen blir man ju lite orolig att det ska ske nu...neee du tack...6 veckor ska gå till ju...
Någon avslappningsövning kan man knappt göra i den här lägenheten....det är som en bastu...och med en durrande AC på så går det absolut inte att fokusera.
Nu har jag nog fått med allt. Nej men någonstans måste man ju sätta punkt och börja prata om något annat.
En Beck film börjar nu på 4:an...de är alltid lika bra...
Tror jag ska lägga mig ner lite nu i soffan...
Hoppas allt är bra med er andra :)
Hoppas jag är bättre i morgon då hade jag tänkt träffa Sarah & Albin :D Måste vara bättre då!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj oj det börjar hända grejer. låter som förvärkar men väldigt starka sådana...kämpa på Erica hoppas det släpper för än ska ju inte den lille komma

kram Hanna P.S hälsa sarah och lillkillen!

2009-06-30 @ 14:09:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0