Mums :)

Har gjort köttfärslimpa tills ikväll...den står i ugnen nu och gräddas! Till det blir det nypotatis, gräddsås och lingon!
Yummie! Hoppas jag lyckas med den bara...det är nog fasen första gången jag gör limpa.
Kan bli katastrof oxå...men då vet man det tills nästa gång :)
Blev helt seeeeg efter simningen idag...skulle egentligen träffat Helena efter det...men jag var alldeles för trött för det....
Kommer tröttheten som man hade i början av graviditeten tillbax nu eller??
Ska jobba i morgon, på onsdag och fredag! Träffa Helena på torsdag istället! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!!

jasså du börjar bli trött nu, det var jag typ tre veckor innan hon föddes, hur långt är det kvar?

ska inte sarah ha väldigt snart???

kram

2009-06-08 @ 20:53:20
Postat av: Martina

Blev köttfärslimpan bra? :) Nu är det inte många dagar kvar tills jag kommer ner till småland. Fast jag ska ju vidare till skåne nästan direkt. :P Prästvigning nästa!

2009-06-09 @ 11:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0