Lite jämförelse...

Kan ju alltid vara kul att titta tillbaka lite och jämföra...(ja i detta sammanhanget tycker jag man får använda sig av just det ordet "jämföra"...då är det godkänt ;) )
Kan känna att jag är lite smått förvirrad mer än vanligt oxå...
En "Kund"... "Äldre Dam" Påpekade för mig att
-Det är nog bara vädret "flicka lilla" som påverkar dig (när jag inte visste hur jag skulle slå en artikel i kassan för ett par dagar sen)
Jag bara flinade och sa:
-Jaså...det tror du... (tänkte att jag inte var någon "flicka lilla" men kom genast på att hon var av den generationen då alla är småglin i hennes ögon ;) Kan hon, kan jag)


Säger som Håkan i Färjan...Before....After....Before....After....hahaha...Nej skämt o sidovagn...

Här är två bilder på mig i vecka 16...




....och två i vecka 34




Ja så kan det se ut...

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Vilken fin o härlig mage du fått gumman! Underbart!

Pussar, kramar o kärlek ♥

2009-06-24 @ 17:10:34
URL: http://ewowilolinonaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0