Jobbig dag

Som sagt en jäkla tur att jag inte satte upp fler tider att jobba...
Idag har jag legat i sängen typ hela dagen...haft värkar till och från hela dagen...ringde förlossningen och de sa att det var förvärkar...aha...inte mycket man kan göra...
Försökte få tag på min barnmorska men lyckades inte...däremot lyckades Glenn få tag på henne...och hon hade en tid i morgon...så jag hoppas jag kommer upp ur sängen så jag kan vara där vid klockan 11...
Vi hade en tid på fredag...men jag känner att det inte kan vänta...vill veta att allt är bra med bebisen och med mig...och hur man ska tackla förvärkarna....ska ju lixom inte ha bebis ÄN.
Sen har den sparkat emot mina revben på högersidan typ hela dagen...skönt att det har regnat idag åskat gjorde det med...inte så lite heller...men jag är lika varm för det känns det som...men jag hade ju vart mycket varmare om det hade vart skinande sol ute....så något positivt är det iaf.
Om värkarna bara hade kunnat försvinna...jag har inte tid med dom nu! Har födelsedagar att fira...flyttkartonger att packa...med mera...satans jag vill bara må bra.
Snart kommer min älskling hem med mat...får bli en sallad, hungrig som attans nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0