Dagen började inte så bra...

Mitt alarm gick nog inte igång...eller sov jag så gott så jag hörde inte att det ringde (?) Vet faktiskt inte.
Glenn var som tur väl hemma och kom in i sovrummet och frågade om det inte var dax att gå upp..."klockan är tio över 7"
Shiiit....och vi ska vara där vid åtta tänkte jag genast.
Ja sånt kan hända.
Idag kollade vi på förlossningsfilm...det kan låta konstigt för många nu kanske när man säger att man blev lugn av att se den...men jag blev glad och lugn.
Glad för man såg lyckan hos dom och lugn för att det inte gör ont HELA tiden utan det handlar mkt om avslappning och så innan det drar igång.
Det var hur JAG upplevde det iaf...sen kan många ha olika synpunkt/upplevelse på det. Och skit samma om det var en "lättare film" att se...låt mig ha det fina i minnet.
Gjorde det lite anständigt här hemma med...eftersom det kommer en i morgon på kvällen och ska kolla på lägenheten.
Efter det stack jag till Sarah en runda.
När älskling kom hem så åkte vi till Mediamarkt för jag är lite sugen på att köpa en egen bärbar dator.
Vi får se hur det blir.
Älskling åt lite middag nu ikväll sen stack han till jobbet för att jobba lite till...får se när han kommer hem.
Hoppas snart för jag sitter och kollar på en skräckis...."Hide and Seek" Den är lite halvkuslig men rätt bra.
Ha ha vad dumt det lät...ha ha varför kolla på det när han INTE är hemma....Gaaah...
I morgon och på fredag blir det jobb! =D Ska simma antingen i morgon eller på fredag oxå!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej tjejen!

Ne da det är inget som har hänt. Jag mår toppen =)

Jag känner bara inte för att blogga, känner lixom inte suget för det just nu. Vem vet det kanske kommer tillbax en dag.

Allt bra med dig och bebben?

2009-06-04 @ 08:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0