Å fyyyy

Vad det värkar...känns som mensvärk....har knappt kunnat sova inatt...och vid klockan 6 fick jag sånna värkar så jag var tvungen att gå upp och sätta mig och äta en frukt och dricka vatten...
Vad är detta nu då...
Vi var ute hela dagen igår och åkte båt...är det boven i dramat? Har gungandet satt igång något nu...
Tur att man inte hade tagit på sig fler tider att jobba nu...jag är helt matt idag...och bebisen rör runt heeeela tiden.
Vad händer???? Läskigt när man inte känner igen sin kropp.
Känner knappt mina  revben längre...det trycker på.


Kommentarer
Postat av: Martina

Usch då! Låter inte kul! Gör de ont värkarna? Så du tror att du klarar dig utan epiduralbedövningen? ;) Läste en bok där en som var gravid förde dagbok över sin graviditet samt förlossningen. Hon skulle absolut inte ha bedövning utan hon skulle bestämt prova på avslappningsövningar och att föda stående. Det slutade ändå med att hon skrek efter bedövningen när hon väl skulle föda. ^^ Inte lätt det där. :)

2009-06-29 @ 20:02:10
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0