70 dagar kvar.

Idag har jag träffat Linda (Glenns syster) vi åt lunch ihop. Trevligt!
Sen efter det så hade jagbestämt att träffa Sarah på stan...LOL säger jag bara...vi hade ju valt samma färg på underdelen (vit) och samma färg på överdelen (lila) OCKSÅ..så jag höll på att skratta ihjäl mig...
Nu kommer verkligen folk glo mer än vad de redan gör...och jag hade rätt.
En del tisslade nog om att vi var "likadana" klädda och gravida...fick en del kommentarer av folk jag kände som vi mötte ha ha så komiskt!
Hittade ett par skor...tofflor som jag tänkte jobba i...kommer ju bli lite svullen så det kan vara skönt att ha.
Efter en runda på stan så åkte vi hem till Sarah...då började det regna så vi fick sitta kvar i bilen en stund.
Nu är det inte långt kvar för hennes del...det är 10 dagar kvar typ.

Jag fick lite oroliga vibbar nu ikväll...när Glenn hade duschat färdigt och kom ut hit i handduken så sa han att det var en kille i 18 årsåldern som stod och tittade in i vårt sovrumsfönster...rakt in...han stack direkt när han såg Glenn stå och kolla på honom.
Men alltså fy fasen vad obehagligt...vad ville han lixom? Tjuv?
Gaaaaah, blir orolig av sånt.

I morgon ska vi på vår andra föräldraträff klockan 8 på morgonen.
Får se hur det går denna gången...förra gången kunde jag ju inte göra avslappningsövningen klar för det var illhett i rummet så jag var varm som en kamin! *phuuu* Tufft med dessa svallningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0