10:e juni

Ja vad ska man säga...det regnar och åter regnar. Skönt att man jobbar lite, så man slipper deppa ihop!
Föräldraträffen gick bra idag...övade lite andning...kändes mest fånigt :)
Det blir nog bra. Jag är inte så orolig. Varför oroa sig för ngt innan egentligen. Men alla är vi olika som tur väl är.
Sen har jag jobbat idag. Känner att jag har förkylning på G har ont i halsen...så det blir att kurera sig lite ikväll!
Nu är kameran hemma...så kanske knäpper av några bilder ikväll...eller i morgon...ha ha.

Vet att den är gammal...men kan man låta bli den för det! Hoppas man får en road liten bebis oxå! *hehe*
Just nu verkar det som den INTE vill ligga still någon gång i magen...den är livlig där inne...busig kan det stå på tröjan när den kommer ut!



Kommentarer
Postat av: Martina

Då ska den få en sån tröja av mig när den väl kommer ut till världen. :D Oskarshamn hörde av sig angående tjänsten jag hade sökt där. Tyvärr fick jag inte tjänsten. :( Men jag deppar inte ihop helt för det. Det är bara att ta nya tag och söka nya tjänster för på Elit vill jag då inte bli kvar! :-O På fredag åker vi hem mot småland. Kram!

2009-06-10 @ 19:29:19
URL: http://smalandstos.blogg.se/
Postat av: adde

nejnej.. inga tröjor med busig på.. har du inte hört talas om pygmalion effekten. "barn blir som vi förväntar oss att de ska vara".

2009-06-10 @ 19:34:54
Postat av: Martina

Jag hinner ju inte blogga!!! Inte nu iaf.. Får ta det sen när det lugnar ner sig lite. :)

2009-06-10 @ 21:36:46
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0