Värst vad det kan vända snabbt...

Från att ha känt att man nästan vart döende tills igår...till att bli pigg igen...hmmm...kroppen skämtar aprilo med mig...eller bebisen kanske man ska säga ;)
Var på kontrollen idag...och det såg mycket bra ut. Fostervattnet hade ökat till 9 cm..(tror att det är ngt med att om det är för lite så kan inte moderkakan fungera som innan och ge bebisen näring.)
Kände att vi kunde åka till Ikea och faktiskt handla det som jag hade skrivit upp på en lista för ett tag sen på saker vi behövde därifrån.
Behöver jag säga att var och varannan glor på ens mage? Varför egentligen? Ibland känns det som att folk tror man blivit på smällen utan planering...de tror säkert att jag är mkt yngre än vad jag är...och det är ju många som gör så det är inget med det. Men lite irri bara när okända inte vet ett smack om en och "går där och tror och glor"
Men gör det då för in i h*lvete tänker jag...glo medans du kan sen dör du!
Eller så är det jag som inbillar mig...de kanske i själva verket är avundsjuka på vackra mig.

Det blev lite allt möjligt inhandlat på Ikea iaf...förvaring till köket (vetemjöl, socker etc) Och även bra förvaring till tvättmedlet och diskmedelstabletterna. Kan tyckas "onödigt" när man har paket..men vaddå, det blir ju snyggare och det är ju ingen nackdel.
Spjälsäng blev inhandlad.
En hylla i valnöt till badrummet...finns en serie så vi kanske utökar med en bänk senare.
Vi ska inte spräcka paketen än så det är lugnt om vi känner att vi ångrar oss. Glenn tyckte vi skulle väntat med att köpa den...men jag har en viss förmåga att få in honom på "rätt spår"




Nej men nu kanske det är dax att plocka in grejerna från Ikea som ligger i bilen...himlen öppnade sig innan och det åskade som tusan så då gick det inte.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Heeeeej! :D



Varit dåligt uppdaterad på din blogg, men ser nu att du mått dåligt! Så tråkigt!! =( Skönt att det verkar ha vänt nu, det är ju INTE kul när det blir sådär och man inte vet vad det är, fy bubblan. Hoppas du får en skön avslutning på graviditeten nu så att du hinner med det du tänkt! =)



Fin hylla oxå! Vi har oxå en bänk i Molger-serien, snyggt trä, passar fint på badrum!



Kram på dig! <3 Och hälsa Glenn!

2009-07-04 @ 21:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0