Vad passar bättre...

...än en blogg där man kan få skriva av sig lite...Blääää säger jag...jag får sköta allting här hemma just nu...allt inför flytten med massa papper och flyttkartonger till höger o vänster...alltså det är faktiskt inte kul!
Besiktningen kommer vara den 3:e augusti...så den dagen får vi flytta in...suck på det oxå eftersom det hade vart guld värt att få flytta in på fredagen redan eftersom det blir nya hyresgäster efter oss...vet inte hur JAG ska lyckas pussla ihop allt.
Orkar knappt tänka.
Lagt ut vår tvättmaskin & torktumlare på blocket nu med...hoppas få det sålt snart.
Hittade en sida http://gullgrodan.se/ där de just nu hade 15% på hela ordern...tänkte jag skulle passa på och köpa detta fina bäddsetet till spjälsängen (bara örngottet & påslakanet då)
Kostar 379:- och på många andra sidor tar de 499:- så jag ska fynda...


LUNDMYR påslakanset spjälsäng

Kommentarer
Postat av: Nathalie

det va inte billigt babyland är billigare på det bäddsettet, vi har det. Vincent kräktes på det en gång när han va bebis och flä'ckarna går inte bort då det bara är 40 gradet på det. Så jag kan inte rekommendera det. Undra hur det skulle sett ut om han bajast på sig i sömnen:) hahahahahahahahahah

2009-07-22 @ 19:20:09
URL: http://finafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0