Vad har hänt idag...

Idag har jag vart nere på stan en veva och på samarkand. Fick bli en snabb tur då jag är ganska trött nu.
Kikade lite efter några mysbyxor att ha på BB sen...måste kolla om strl finns kvar typ i morgon eller på fredag...
Var inne på Kicks oxå och hälsade på...jag måste ha växt mycket nu på bara 2 veckor eller något...för de tyckte jag var rätt stor nu :)
mmmm, och det känns med kan jag säga...känns som en stor tyngd på magen nu...men annars mår jag bra...och kan sova bra om nätterna...är oppe och springer på toa...och äter lite frukt då och då bara...men det är lugnt.
Så tacksamt väder att vara gravid i alltså...och jag som fick höra så många kommentarer om "ska du gå heeeela sommaren din stackare" (Ja för det första är det själv-valt...och vaddå sommar...den svenska sommaren brukar bestå av mestadels regn...är väl därför alla flyr utomlands eller)
Och jag är hellre ute än inne i lägenheten om det mot förmodan skulle vara sol en dag...för här inne är det som en bastu även när solen gått i moln....(ja, jag vet det är en cp-lägenhet)
Därför vi ska flytta bland annat...och det gör vi om cirkus 2 veckor nu =D Jippiiiiie!
Och idag är det bara 4 veckor kvar till beräknad förlossning...fatta att det är helt sjukt...iaf för mig...vi ska få en bebis!!
Packningen fortsätter jag med nästa vecka...orkar inte mer just nu...sen är det inte världens roligaste syssla heller...men jag tycker jag fått undan en hel del.

Tingeling och puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0