Torsdag

Var på Bm besök klockan 8 idag...allt var bara bra. Mätte nu 34 cm. Antal kg jag gått upp, 14. Slog min mamma...hon vägde 4 kg mindre än mig vid förlossningen.
Där ser man. Packat det sista idag...ikväll flyttar vi ut kartongerna och möblerna i flyttbilarna. Eller rättare sagt, JAG lyfter inget...jag har dragit mitt strå till stacken nu...det roligaste är inte att packa ner allt heller för den delen.
Men det måste ju göras.
Nog tjatat om mitt packande....känns som jag har tjatat om det i en vecka nu. Kul läsning.
Vad ska jag skriva istället...jo igår fick vi reda på att Klas & Josefin hade förlovat sig...nu skvallrar jag här..hoppas det inte gör något ;D
Köpte världens skönaste mamma-linne igår (Ja, jag har 2 veckor kvar nu)...du får gärna tycka att det är onödigt, gör mig inget för jag älskar linnet och kommer förmodligen använda det efter graviditeten oxå. Ingen större förlust då det kostade 60 riksdaler. Har ju inte köpt några mamma-kläder...behövde inte det... Jo det enda jag har köpt är ett par svarta byxor...och ja detta linnet oxå då om man nu ska vara ärlig...och det ska man ju.

Hoppas syrran att ni får lägenheten ni kikat på i Ljungby!

I morgon ska vi på besiktning i nya lägenheten klockan 8 på morgonen...*gäsp* ;) Sen efter det får vi se om vi får tillgång till nycklarna...hoppas det. Det är ju tanken...så det kan börjas målas.
Får se när vi flyttar in sängarna...antingen i morgon på kvällen eller på lördag...det beror.
Flyttstäda vår gamla lägenhet i morgon klockan 5 och lämna den på kvällen någon gång.
Adde: Längtar du efter att lyfta våra sängar? :P
Uuuh...jag lider med er...akta ryggarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0