Tisdag

Idag har jag packat flyttkartonger heeeela dagen. Det var mycket skräp som man lika gärna kan göra sig av med, har inte använt det och då tycker jag bara att det är i vägen.
Det ser alltid ut som fasen när jag börjar röjja i något...då plockar jag lite här och var och sen är det grejer utspritt överallt.
Så är det nu i vårt hem.
Men skönt att packa ner det iaf...för sen vet man inte när man kan det...och jag vill gärna veta vart jag har mina grejer någonstans, så vill helst packa det själv.
Har hunnit otroligt mycket idag faktiskt, men nu känns det lite i ryggen med :(
Igår var mina päron här och min syster...de skulle till stan och handla lite. På kvällen så var de här en sväng, och tänkte att jag lika gärna kunde ändra tyget på min strykbräda...Nu kommer det Martina =D
Det slutade med att mamma o pappa gjorde klart den sittandes på golvet...jag kunde f**n inte sitta på golvet och häfta fast tyget. Snyggt och fräschare blev det iaf.
Värst vad kreativ man kan bli...ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0