Tisdag 14:e juli

Håller på att småplocka lite här hemma med packningen...tar det som går att packa ner, sen får man ta resten i nästa vecka.
Igår var jag hos Sarah & Albin, han är redan 1 månad på torsdag...tiden tickar, den står inte still precis.
Så j----vla dryg är han som jobbar på Babyproffsen...han är ju verkligen ingen säljare...vad gör han däääär egentligen?
Det är ju verkligen ett sånt ställe som man behöver hjälp på och där man verkligen ska sälja...vi saknar en del till vår barnvagn, visserligen är det sittdelen...men det är så himla dåligt för när vi skulle hämta den för någon vecka sen lovade han att den skulle stå klar när vi kom...(han sa även att vi kunde komma vilken tid på dagen som helst) Men vi bestämde oss för att komma dit efter halv 6...men då sa han att han typ hade glömt bort det...och fick sätta i hop vagnen illa kvickt innan de stängde...ja vilken uuuunderbar service säger jag...svettig och dan kom han ut med vår vagn...freeeeesh.
Näää...det blir nog Baby & Kids i fortsättningen sen...de ska flytta till en STOOOOR lokal här nu...så härligt. Det är verkligen på tiden att det satsas lite på sådana butiker nu...
Ingen idé att lägga någon energi på nötter. Palla.

Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0