Söndag!

Igår tog vi det bara lugnt på kvällen. Vi kollade på en film efter klockan 9 "Repmånad" Den är rätt rolig faktiskt.
Innan dess hade vi vart på Hemmakväll och hyrt "Yes man" Vi kollade på halva igår och halva idag. Den var medelbra.
Idag har jag försökt att tvätta lite, behövs ju och gäller att passa på medans man orkar.
Får se om min syster kommer och hälsar på mig nåt nu i veckan som kommer...Hoppas inte värkarna kommer tillbaka försen det är dax bara.
Ha en bra kväll kära vänner!
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Martina

Nu har jag uppdaterat min blogg så nu kan du gå in och läsa igen. ^^

Så klart att jag kommer och hälsar på dig! :D Får se vilken dag jag kan komma och hälsa på. Här hemma pratade de om att vi skulle åka in till växjö imorrn, men jag kör kanske in själv också längre fram i veckan. :) Får ringa och kolla så att du mår bra innan jag kör. :) Kram!

2009-07-05 @ 17:12:32
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0