Nu är det onsdag

och jag hade tänkt att träffa min kusin idag...men det går inte för hon hade kräkts i natt :(
Så trååååkigt. Men det är bäst att inte bli nersmittad.
Igår var vi och kollade i lägenheten vi ska flytta in i och pratade med dom som ska flytta ur. Vi bestämde att besiktningen skulle vara på fredag istället för måndag...tack så himla mycket...för då hinner vi vara ute här tills de nya flyttar in i vår lägenhet. Lite som ett pussel har det vart det här...
Vi har valt vit färg i alla rum...och hjälp får vi av en del kompisar, det är guld värt. Sen ska man ju inte måla när man är gravid heller...så jag håller mig undan :) Det går utmärkt om den är vattenbaserad...vilket vi troligtvis kommer att ha...men nej jag tror killarna får måla i fred istället för att ha mig som övervakare...då kommer jag bara kolla så att det blir riktigt gjort...jobbig man är...men sån är jag. Vi sover väl någon natt hos Glenns föräldrar med eftersom färgen måste torka innan.
Mamma kommer in på fredag och hjälper mig städa ur vår lägenhet. Kanon.
Jaa, jag tror att vi kan få ihop det...ha ha tänk nu om bebben kommer mitt i allt bara ;D
Tänk...bara 13 dagar kvar...och kanske inte ens det...
Bm i morgon...kanske sista besöket då...ska bli kul och se vad jag gått upp nu totalt...har inte vägt mig sen sist jag var där...och det är lite mer än 2 veckor sen. Och vad magen mäter nu...sist var den 31 cm.

Okidok...ni får ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0