mmmm :)

Nu sitter jag här och njuter lite av resterna i godispåsen efter igår från Hemmakväll...
Kom hem från Sarah nyss...tiden bara går när man är där :)
Älskling, jag saknar dig nu...kan du inte komma hem.
Tänkte jag skulle ta tag i vårt ekbord här hemma...det är dax att olja in det...så blir att köpa olja ikväll.
Sen försöka kasta lite grejer...här har jag spridit ut lite allt möjligt överallt...för att jag inte vet om jag ska behålla det eller inte...hmmm vilka lyxproblem va!
Till helgen så ska vi shoppa lite och sen ska vi åka ut till min farmor och äta god middag och umgås.
Nu hade jag tänkt att ta tag i lite tvätt...ja, jag vet...det är det enda jag verkar göra...men det är ju min syssla i hemmet.
Och vill helst inte få ett berg, blir så jobbigt att ta tag i det då.

Puss och Kyss på er!

Förresten...
"Klokheten har vi ifrån våra erfarenheter. Erfarenheterna kommer från våra dumheter."
Sug på den karran...

"Kvinnor som säger att de inte har något att sätta på sig, riskerar förstås att bli påsatta. "

Jaha...så den situationen sitter man typ i nu...

"Att förverkliga en idé är lika viktigt som att komma på den."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0