Måndag

Wohoo...det är ju bara 15 dagar kvar nu! Och hjälp på samma gång...vad är det som väntar runt hörnet nu egentligen. Men det ska bli spännande och se.
Japp, då sålde man nyss iväg tvättmaskinen & torktumlaren...kändes INTE kul...för de var skitbra...men vi fick bra peng för båda...jag är f---n ta mig bäst på att sälja på blocket utan att skryta. Jag får alltid det pris jag vill ha, och då sätter jag inget lockpris. Skitbra!
Står en hel del annat "skräp" som skulle iväg från hemmet oxå...det får bli en runda på blocket ikväll igen...men denna gången är det älsklings grejer.
Verkar som alla haft en strålande helg...det har även vi. Vi var hos min farmor i lördags...gammal och gaggig tänker du säkert nu eftersom hon ska bli gammelfarmor...men alltså nej hon är pigg som en nötkärna och för sin ringa ålder på (tror hon är det iaf) 73 år (????) Ja något sånt...rätta mig om jag har fel syskon/kusiner...låter ungt...men hon kanske är det...ja, jag blir osäker) så är det ett jävla "Go" i henne! Vi spelade kubb och allting, mina föräldrar var där oxå.
Och hon bjöd på Porterstek...för den ger jag det högsta betyget som finns! Jag slickade min tallrik ren!

Denna veckan blir det de sista att packa...på fredag är det tomt här och då ska mamma hjälpa mig att städa.
På onsdag ska jag träffa kusin vitamin...behövs ju lite skratt och kånkande på heavy hemtex påsar med ju mellan varven...ha ha ha ha ha ha.
På lördag ska vi till Baby & Kids på invigningen...de får allt se till att ha öppningserbjudande...för vi behöver köpa en del till vagn och spjälsäng med mera...så det håller vi tummarna på...om inte annat så får man ju handla i en ny lokal med förhoppningsvis massa fina varor :)
Babyproffsen sätter jag inte min fot mer...vilket ställe. NOLL service. Och den gratis babyboxen som man ska få för nyblivna föräldrar...den ska de inte ha kvar...och chefen där uppe sa att den skulle komma hem i veckan...(ja alltså detta var för 3 veckor sedan han sa det...PLUS att han skulle ringa om vår sittdel vilket han ännu inte gjort....) vi hämtade den i lördags iaf eftersom den TYDLIGEN hade kommit hem för en vecka sen. BRA DÄR. Som grädde på moset så sa hon som var där att närmsta att hämta gratisboxen är i kalmar eller Värnamo...Men tuuuut i luren jag ska för ända in i helvete ha om 15 dagar och inte f****n åker vi "en liten sväng" för att hämta en "gratisgrej" då...ha ha ha nej det får vara...Sarah sa att det inte var så mkt i den ändå. Blöjhink kan vi köpa en iaf...fast en bättre. För den var tydligen inte den bästa....tro f*n det när man får den gratis.
Oj vad jag tycker en massa...men det är ju jag det.

Shirley Clamp är i stan idag..."Allsång i Linnéparken" Men vi har lite annat för oss så jag tror inte vi hinner ner...och sen har det regnat varje måndag när det vart nåt där nu...så man blir inte så sugen.

Nej men kära vänner ha en GO kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe... 15 dar?! Nu så. Kan säga att blöjhinken e bra, om inte kai(kissen) hoppat på locket så den pajat. Synd att blöjpåsarna e svindyra. Babyproffsen e kanon här iaf... Baby o Kid vet jag inte va det e för butik. Någon ny anta jag. Ville bara säga att NU kan de hända när som helst. och hoppas du mår bra i flytt tider. Akta magen. Puss på dej Ika.. //

2009-07-27 @ 19:55:14
Postat av: Josefine

Tjena är det bara 14 dagar kvar!? Fasen vad tiden går fort. Japp idag har vi vart en runda i Tinsgryd och gått på den stooooora marknaden.. hehe

2009-07-27 @ 20:22:54
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/
Postat av: Erika

Anna: Ja, jag vet...det kan verkligen hända när som helst nu...iiiiiih. Hjälp mig kära nån. Och det är INTE lätt att ta det lugnt när man ska packa...usch man lyfter ju grejer ändå...fy mig!Puss på dig vännen!

2009-07-27 @ 21:25:42
URL: http://ererika.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ne det fanns inte så mycket att ha. Men brukar alltid köpa strumpor. Du vet 13 par för 100:- det är fynd det ;)

2009-07-27 @ 21:58:37
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/
Postat av: Anna

MAN FÅR INTE LYFTA..... kan ju göra att det sätter gång tidigare. Tänker på dig o när den ska komma. Att förlossningen går fort eller iaf är mild. Jag vill höra allt om förlossn. sen. Kraaaam.

2009-07-28 @ 08:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0