Lördag

Och här blåser det kraftigt kan jag säga...men det är skönt...då slipper jag bli så varm.
Igår drog vi till Öland sådär halv 6 typ...då Glenn inte kunde lämna jobbet tidigare...men vi hade iaf bestämt oss för att åka, så...så fick det bli.
Jonas & Sara var oxå med. Älskling körde och gissa vem som körde hem sen...rätt gissat ;)
Känns inte som man har något val typ ha ha, men jag har ju åkt så mycket på andra innan oxå så det jämnar väl ut sig eller nåt. Vi åt på Robinson Cruise, det var gott och trevligt för man sitter precis vid vattnet och äter...och ser alla båtar och så, mysigt. Perfekt väder med.
Efter det så hamnade vi hos Glenns chef och fru i deras sommarstuga...om man nu kallar det "stuga" det vet i fasen...mer som hus.
Skönt att få komma iväg lite...tror vi behövde det...även fast att det bara var några timmar!

Vid klockan 4 idag så kommer mina föräldrar in...vi ska vara hos Finn & Lena (Glenns föräldrar) och grilla lite, spela kubb förhoppningsvis...beror på vad vädret säger. Men det blir nog trevligt! Dock har jag inga kläder att ha på mig längre...men känns så himla onödigt att köpa något nu när det är så nära förlossningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0