Lite update...

Värken har inte vart lika stark idag...inte än iaf kanske man ska säga. Måste kunna äta nåt riktigt ikväll...har inte kunnat äta riktigt på ett par dagar nu :(
I morgon ska vi till Bm 12:40. Ska bli skönt att träffa henne nu efter allt som hänt i veckan.
På lördag ska vi till förlossningen igen...vid klockan 10...
Vilade lite innan i sängen...la en kudde under magen och försökte slappna av. Det gick relativt bra.
Behöver jag säga att det ser ut som ett h*lvete här hemma, saker ligger inte där de ska vara precis.
Men palla...jag har fullt upp att tänka på mig och bebben nu.
Ac:en är lite cp med...har den igång nu men den läcker vatten...måste tömmas...vet inte hur man gör bara...och vet inte om Glenn visste det heller...han MÅSTE kolla det ikväll...det är ett absolut måste i den här lägenheten nu!
Vad ska jag äta för något ikväll då...något som är lätt att få ner och som man blir mätt och belåten av...
Höll förresten på att kräkas när Glenn kom hem med revben igår till sig själv...alltså det luktade SKIIIIIIT...han fick äta upp dom illa kvickt innan jag kunde äta och kasta ut dom...inte lätt...men man är så känslig för vissa lukter vid graviditet.
Två Black Molly har dött idag med...vill INTE fiska upp dom...så äckligt.
Den ena var helt krokig så antar att den har simmat lite väl fort och inte sett sig för att det var en GLASRUTA just där...vi gjorde det rent för någon vecka sen nämligen...klantarsle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0