Igår kväll

Så pratade jag med min bm...hon frågade hur jag mådde och sådär...hon tyckte jag skulle ringa förlossningen och komma in på en kontroll..så då gjorde jag det och vi fick komma in.
Då är man inte så tuff längre.
Låg där med CTG alltså två bälten på magen...ett som mäter bebisens hjärta och ett som kollar hur ofta jag har sammandragningar. Hade en sammandragning som kunde utläsas.
Tog ett extra ultraljud och där kunde man se att allt var som det skulle, och att bebisen låg med huvudet neråt, fostervattnet var normalt men precis på gränsen...men heeelt normalt sa han...mm...efter detta blev jag något lugnare.
Han ville gärna kolla en extra gång till...så i morgon ska jag dit igen....varför då ska ju inte föda än!!!!
När jag kom hem åt jag lite...sen skulle jag ta två alvedon...gick f**n inte att svälja skiten...fick klunka vatten och sen satte jag den i halsen så jag höll på att spy...fick ont i magen och var tvungen att gå upp från kökstolen då blev det som en fontän, kunde inte hålla emot.
Kunde sova liiiite bättre inatt iaf...men är matt...
Och min andra hälft klagar på att han inte kan sova riktigt....vad f**n det är väl inte honom det är synd om :¨(

Kommentarer
Postat av: Minnie

Uscha..de låter inte roligt..Hoppas de/du blir bättre.

Kanske är nåt på G ändå..de hade ju vart jättekul..=)Bara den lille mår bra..kramis på dig

2009-07-01 @ 15:21:18
Postat av: Nathalie

hej jag är världens sämsta på att höra av mig förlåt. Har dock försökt ringa nu men er hemtele säger bara tt det inte går att ringa er????? whats wrong?pusss

2009-07-01 @ 18:39:19
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Ewelina

Ah, galet skönt att du skriver att allt är bra!

Blev hypernervös när jag läste igår!

TÄNKER PÅ DIG! MASSOR!!!!!!

Imorgon ska jag besöka din karl på jobbet. Jag har ju tydligen köpt en skrothög som inte vill fungera, eller är det idioterna som lagar skrothögen som inte riktigt vet hur det ska gå till.. ÅH, karlar!



PUSS Å KÄRLEK!!!!!

Novar vinkar också! Hon vill ha en syssling snart ;)

2009-07-01 @ 20:02:58
URL: http://ewowilolinonaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0