Hej svejs!

Tyckte det var lika bra att sätta lösenord på bloggen. Tycker det är skitobehagligt när man får kommentarer från "Anonym" som skriver lite snett (?) och otrevligt faktiskt.
Vet ju inte direkt vem det kan vara...en gammal ovän kanske eller någon snorunge dom hittat hit av fel anledning.
Den här bloggen är ju endast till för de jag känner, ingen annan...så nu är det stopp...tjiii fick ni som inte fick något lösenord utskickat ;) Det är ingen skvallersida, detta är ju som min dagbok där jag för min graviditet väldigt mycket och annat som händer. Vill inte att det ska vara någon öppen kanal. Detta är vad jag tycker och det är min blogg och jag bestämmer.

I morgon ska jag träffa Sarah & Albin eventuellt...det beror på hur jag mår...nu känns det verkligen inte som man kan planera något längre...det kan variera från dag till dag nu verkar det som. Men jag tror att den där båtresan var boven i dramat...det satte i gång något i magen...satte hela skiten i gungning...ha ha vad vet jag...
Så någon båttur blir det nog tyvärr inte mer försen efter förlossningen...okey kanske EN dag tidigare än beräknat om den inte redan tittat ut då ;)
Wow, jag kan äta thaimat igen...eller kanske egentligen inte...fick lite halsbränna av det...men tog mild...(men thailändare kan inte riktigt skilja på mild och mild...hehe knappast deras fel att vi svenskar är så känsliga för hot hot...)
Älskar stark mat annars, men ack så motbjudande vid graviditet, iaf för min del.

Tessan: Det var trevligt att du skrev en liten kommentar...det var inte igår vi hördes av :) Du får följa med nu för nu kommer det antagligen gå fort som alla säger....(för mig känns det som ett halvår kvar) Det sa jag till mamma när hon försökte få mig på andra tankar när jag hade som ondast nu i veckan. Några planer på att hälsa på i småland då?

Nej men nu ska jag avsluta detta inlägg...

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anna

Har aldrig fattat att man kan skicka kommentar. :) Det med mat är konstigt... jag fick avsmak för det mesta förutom färdiglagade lasanger (veg.) o osten i dom är så smaskig. Ha en trevlig dag. Kramar

2009-07-06 @ 09:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0