Frånvarande ?

En del har frågat vad vi har på namnförslag...Jadu...det märker vi när bebben kommer. Det ser vi då.
Jag har fastnat för 3 pojknamn och 3 flicknamn...ja vad jag är rättvis...herregud. Kan hända att det dyker upp ngt mer. Bara blev så...
Är det så förresten att man blir lite förvirrad i slutet av graviditeten...haha...tycker jag vart lite frånvarande vissa ggr...eller rättare sagt Glenn tycker det...som igår när vi skulle köra hem från Klas & Josefin...då öppnade jag dörren till baksätet och hade tänkt sätta mig där istället för i förarsätet...hahahahaha...bra där. Så kan det vara.
Tänker väl just nu på allt annat runt omkring.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

HOPPAS ATT ALLT GÅR BRA NU! Jag sitter här och väntar och väntar med spänning:) All lycka till. Puss o kram från oss

2009-08-02 @ 22:16:28
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Martina

Grattis till den söta lilla pojken! ^^ Han var världens snällaste och gosigaste lilla knyte! Jag hoppas att ni får åka hem snart så man får se er lite oftare. :) Kram på er alla tre!

2009-08-04 @ 13:12:43
URL: http://smalandstos.blogg.se/
Postat av: Anna

GRATTIS GRATTIS! Jättesöt pojke. Hoppas allt gick super. Kramar Fam. Nelson!

2009-08-04 @ 17:29:58
Postat av: Josefine

Grattis Erika och Glenn till en son.

Hoppas inneligt att alla 3 mor bra.

Hör gärna av dig när du orkar. Är ju sugen på att se den lilla knodden =)

2009-08-05 @ 22:43:53
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0