30 dagar kvar...

tills bebben är beräknad att komma...om jag är nervös? Svaret på den frågan är Ja...men är inte nervös inför förlossningen utan för det nya livet som kommer börja. Nervös för om bebben inte blir "hel" där finns en liten oro faktiskt att något ska gå snett...det är det enda jag är nervös för. Sen är det så många blandade känslor man har...som förväntningar, nyfikenhet, funderingar. Ingen kan ju allt från början och alla gör vi ju olika oxå för den delen vad gäller rutiner m.m
Men detta ska bli spännande och vi längtar jättemycket.

Ikväll ska vi ut till mina föräldrar och fira mamma som fyllt år. Tänkte vi skulle överraska henne med lite middag...och jag tänkte slänga ihop en kladdis innan vi åker ut.



Kommentarer
Postat av: Martina

Middagen blev ju jättelyckad och kladdisen var jättemumsig! :P Du får räkna ut hur mkt vi är skyldiga i matkostnader så vi kan dela upp det oss syskon emellan. :)

Bebisen kommer det nog inte vara nåt fel på, så det är inget att oroa sig för. Det är när barnet hamnar i tonåren som man kan börja oroa sig. ;)

Kram!

2009-07-13 @ 18:44:13
URL: http://smalandstos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0