19 dagar kvar

Och jag börjar undra varför jag inte börja drömma konstigt om förlossningen än...antagligen för att jag inte funderar så mycket på den...."den kommer sen" ha ha ha
Man har ju hört roliga drömmar från folk som har fått barn, att de drömt livligt i slutet...
Är det så att vissa ser ner på en när man inte har barn själv...och alla andra är så vuxna och erfarna...men hur definierar man ordet "vuxen" egentligen...det sägs ju att vissa aldrig blir vuxna...hur kan man veta det? Är det för att de är barnsliga...ett ynka ord som råkar ha "barn" i sig...men var det inte just barn som är sådana skvallerbyttor och inte kan hålla hemlisar utan säger sanningen...vilket inte alltid vuxna gör...(säger sanningen alltså...)
Jag tror knappt jag vet hur jag grubblar själv nu...men jag kan grubbla över saker ibland bara...det är helt okey att du inte förstår ett skit av vad jag skriver...jag skriver bara av mig lite...
Men nu har jag inte mer tid här just nu för jag ska till min Sarah och hennes otroligt söta Albin!

HA EN HIMLENS BRA DAG ALLESAMMANS FÖR DET TÄNKER JAG HA IDAG!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0