Vattengympa :)

Idag klockan 3 ska jag och Sarah på vattengympa...får se hur det blir.
Fram tills dess så ska jag stryka upp tvätten, laga grönsakssoppa, skriva ut mitt CV & personliga brev (som jag gjorde nyss) Kan ju berätta att det gick åt ett 20 tal papper för den SPLITTERNYA SNYGGA SVARTA skrivaren skrev ut halva texter, skrev helt enkelt ut lite som den själv tyckte.
Jag blir så förbannad på sånt...nej nu ska jag vara glad för det gick ju till slut hehe jävla apparat!
Det är ju fredag och allt då ska man vara glad ;)
I morgon ska jag jobba...känns som om de kommer ringa hela tiden ha ha och det är ju bra.
Kollade upp det med stämplingen oxå om man jobbade extra...blev INTE klokare.


Nej jag tror att det är dax för mig att sätta igång om jag ska hinna med allt innan halv 3...

Återkommer kanske ikväll med lite mer uppdatering....håll tillgodo så länge..!






Kommentarer
Postat av: Hanna Ask



Hej tjejen!!

ahh vad kul att läsa i din blogg,och så kunde jag ju utläsa att det är en bulle i ugnen!! ii vad kul! grattis!! när är det beräknat? hoppas du mår bra, inte kräks eller går i sömnen hela dagarna...kram kram

2009-02-06 @ 13:44:01
URL: http://tegnergatan3.blogspot.com/
Postat av: Martina

Hoppas att vattengympan gick bra och att det var kul! :D Blev ditt CV bra sen då? Håller själv på och försöker sätta ihop ett, inte lätt det här... :/ Nu ska vi strax äta kebabrulle och ikväll ska vi spela badminton! :D kul!! Ha det så bra!

2009-02-06 @ 16:58:06
URL: http://smalandstos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0