Kul kväll i butiken...

Vi köper ny vagn och ny bilbarnstol...men tack ändå kära vänner för alla erbjudanden vi har fått om att köpa från er.
Färgen blir iaf svart...nu står det mellan dessa två...


Emmaljunga City Cross
Baby Travel (Babyproffsens egna)          Emmaljunga City Cross

Det var så roligt när vi skulle testa vagnarna...jag hugger tag i en vagn och testar den...sen ber jag Glenn testa den....då håller han med en hand lite sådär matcho...och säger att den var väl bra...ha ha...men herregud varken du eller jag kommer köra med en hand...så ta tag riktigt nu istället säger jag. Det är inte för att han inte är intresserad...tvärtom...han är så engagerad i allt nu...men han kände väl sig dum i affären kanske för alla kunde ju se...ha ha.

Har inte jobbat en enda dag denna veckan...det känns konstigt. Men det kommer tider framöver....då det blir lite mer att göra. Jag har iaf fixat allt pappersjobb som kan ta tid så det känns ju skönt.

I eftermiddag kommer mina föräldrar in...då ska vi handla lite och sådär.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

hmm nu har jag missat nått, varför kan man inte ta ut 9 veckor? varför bara 4? men då får det bli 4 vrckors mammaledighet och 3 veckors semester:) duger bra det oxå:) men hallå!!!!!! om du yucker ubbe vagnen är klumpig vad är då inte babyproffsens egna:) hahaha du är ju rolig. Vi hade en city cross innan ochh de är jätte bra:) den ställbara fjädringen ger efter efter ett tag bara och det är lite dåligt. deras cerox är annar likadan fast bättre fjädring som inte "gungar" lika mycket. Hoppas att allt är bra, kramis

2009-02-26 @ 18:24:55
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Martina

Ha, ha! Kan se Glenn framför mig när han står där med vagnen i butiken! :D

2009-02-27 @ 14:30:48
URL: http://smalandstos.blogspot.com
Postat av: millan

inte den vagnen med tre hjul :P den andra var finare.

2009-02-27 @ 18:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0