Typiskt...

Det känns som att det bara händer mig...efter att ha väntat alldeles för länge på mitt arbetsgivarintyg så undrade jag varför det inte hade kommit...tar ju högst en vecka eller ngt.
Så ringde i fredags och det hade SÅKLART blivit ngt fel...så fick det idag på posten...vad skönt tänkte jag...men nej, det stod SÅKLART fel personnummer på mig...SUCK så de får skicka ett nytt...sånt här tar min energi...det ska bara funka.
Inte nog med det så upptäckte jag att det även stod fel personnummer på mitt betyg...en nuffra fel...så får springa ner till jobbet...hoppas bara det finns färg i deras skrivare...var dåligt med det i förra veckan...ja vad ska man säga...

Ska springa ner och byta den fina doften jag fick av Glenn med...nyser bara av parfym just nu...annars är den jättegod...men får byta till ngt annat.
Ikväll ska vi till Helena & Martin...det var längesen man var hos dom nu...det är inte klokt egentligen...men vi får ta oss i kragen och ses lite oftare helt enkelt.

Nu ska jag tillaga lite soppa och äta knäckemacka...sen blir det ner till stan en sväng.

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag ska också äta soppa! :D Vilken slump! Har gjort egen grönsakssoppa med potatis, morötter, rotselleri, palsternacka, ärtor, majs och paprika i! Mums fillibabba! FÅr ta en knäckemacka med räkost till det så blir det perfekt! :D

Jobbigt när papprena strular... :/ Det är så jobbigt att bolla samma sak fram och tillbaka mellan sig själv och den andra parten (ofta myndigheter, a-kassa eller fack...)

Här i Pite är det så mysigt just nu! Har snöat hela dagen och komjmit en hel del! Det vore dsynd om ni inte knde komma hit och hälsa på innan alld en fina snön försvinner... :( Du får ju flyga fortfarande har jag för mig. ;)

Nä, nu ska jag äta lite! har bara ätit frukost än så länge, om än en sen sådan. :P Kram på dig!

2009-02-23 @ 16:35:23
URL: http://smalandstos.blogspot.com
Postat av: Ewelina

Hej gumman!

Har du kikat på bilderna i min blogg?

Kul idé sen när du också fått barn! Älskar dne på Nova och mig! :)

KRAMAR!

2009-02-24 @ 20:22:37
URL: http://ewelinakenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0