Tjing Tjong

Nu är Finn (Glenns pappa) och kör undan snön på vår bakgård här...det har ju snöat här inatt...lika bra att allt  snöar ner nu så våren kan komma sen!
Igår var vi hos Klas & Josefin, Adde & Hanna kikade oxå förbi sen. Klas & Glenn åkte och handlade mat...och Klas lagade till den...det blev egengjorda klyftpotatis med olja och  pressade vitlöksklyftor som man penslade på och till det Fläskfilé och sås. Det var jättegott! Du är grym på att laga mat måste jag säga Klas!
Glenn kanske skulle gå en matlagningskurs...det skulle inte var helt fel...tycker själv att det inte är så kul att laga mat ha ha så det skulle vara jättebra.
Saknade helt klart ett gott glas vin till maten igår...men jag överlever ;-)

Nu är man i vecka 17 och om en vecka (2 mars) är det dax för Ultraljud...längtar jättemycket!
Just det....på onsdag såg vi i tidningen att det var kvällsöppet på Babyproffsen...så då ska vi dit och kika :-)
Har redan kollat en del på nätet med priser och sådär om man skulle beställa...får se vad det kostar i butik. Och tack Nathalie för lite tips om barnvagn...har kollat på Urban Jungle lite...men nu ska de övningsköras i butik med.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Om du nu gillar ubbe vagnen kanske du kan få köpa min:) om jag nu ska sälja den är i valet och kvalet. Lycka till på onsdag och prata med butiks chefen han gillar jag! pok

2009-02-22 @ 20:19:08
URL: http://finafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0