Nu så...

Fick alla papper jag behövde på posten idag...det var snabba ryck efter att ha tryckt på lite.
Ska ner till Kicks och hämta mitt betyg sen. Ska in på H&M en runda när jag ändå är i gallerian.
Fick förresten hem H&M:s nya katalog Home Spring 2009 idag...spännande...hittade några snygga kuddar där i.


Nya fina kuddar.


Tänkte jag skulle kolla om de hade fått in toppen och jeansen.



Ikväll blir det Babyproffsen...kika på barnvagn och bilbarnstol framförallt...sen kikar vi säkert på mer ;)
Snacka om att man slet med klädseln i bilen igår kväll...fick fylla på med nytt vatten och rengöringsmedel i maskinen hela tiden kändes det som....ha ha...men nu luktar det inte "död hund" längre som jag uttryckte det igår.
Älskling var oxå duktig som slet med utsidan av bilen.

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Ni kan köpa vår bilbarnstol.. Vi ska byta Novas ny och den e ju bara använd i 8 mån. Om ni inte vill köpa allt helt nytt alltså :)

2009-02-25 @ 19:06:50
URL: http://ewelinakenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0