Nu är det tisdag kväll...

och jag sitter här ensam hemma...Glenn är på väg till sthlm och leverera en bil ihop med en annan arbetskamrat....usch tycker inte om när han ska ge sig ut på vägarna såhär sent och så långt!

Pratade med pappa ikväll om att vi skulle komma ut till dom i helgen...så, så får det bli...äta go mat och bara mysa ihop.
Ringde till Ronneby Brunn igår...men de var det "Romantisk helg" de hade denna lördagen, då det var Alla Hjärtans Dag....jaha tänkte jag specialerbjudande...Kanon....men icke...men fick knappt hälften av det man brukar få för samma pris en annan lördag...det tyckte jag var lite dåligt...så det blir en annan helg istället. Man tycker ju att de skulle varit lite mer generösa och maffat på med lite behandlingar och lite mer lyx....för ändå ett skapligt pris...
Det hade jag gjort om jag hade haft ett spa.

Jobbat idag...kul :) Och i morgon ska jag oxå jobba.

Nu började ett program på 5:an...."Min man är transvestit"
Men herregud....ja, vad ska man säga....det är inte mer än att man får kolla på det själv...fastnar alltid i sådana sjuka dokumentärer...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ser på det nu - helt otroligt...!!! Hmm. Vad skulle man göra om man kom på sin sambo med det beteendet..?? asgarv Jaja, det är ju bra att de i programmet var så bekväma med det, strongt på något vis. :) Inte den bästa klädstilen eller make up'en dock... eller vad säger du?! fniss

2009-02-10 @ 21:37:28
Postat av: Erika

Nej Tessan jag kan strongt hålla med dig...det var ju inte världens bästa smak de hade på make-up och kläder...men "ska det va så ska det va" ha ha vad ska man säga...någonstans har de hamnat snett.

2009-02-10 @ 22:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0